måndag 11 januari 2016

Recap.

Torsdagen började med ett inställt möte, men inget mig emot, jag sov vidare och helt ärligt så var jag som en urvriden disktrasa. När jag väl vaknade hade jag sovit som en stock, och 10 h senare så kände jag mig lite groggy. Frida hörde av sig rätt fort och vi bestämde oss för att dra och handla för vi skulle laga massa mat! Och om vi äger i köket! Potatisgratäng och ett perfekt kött! Damn!

Vi låg i soffan och var i princip utslagna, efter massa avsnitt av deckare så sade Frida att hon inte var speciellt körbar p g a tröttheten och hon var ju mer än gärna välkommen att slafa över. Längst morgontimmarna så drog hon iväg och jag vaknade naturligtvis av min överaktiva blåsa! Jag hade väl sovit 2 h och kunde inte riktigt somna om, ja jag gick ju dessutom och lade mig skittidigt. Vilket bara var stört! Anyway, snackade med Babe och tillslut trilla han innanför dörren och låg bredvid mig, lycka! Somnade som en stock. Och sov gjorde vi! Vi gick väl upp 17! Helt stört! Dock så måste jag säga att ibland måste man bara ta det lugnt, och om vi gjorde!
Vi drog iväg och handlade på CityGross, rusta, och Coop sedan så åkte vi hem till Mr där jag ställde mig och gjorde Oxfilé och entrecot Babe fixade resten. Köttet var fan i mig helt jävla magiskt! Ibland så kan hon om hon vill :) Och vi låg i princip i soffan och bara tittade på serier. Så in i helvetes skönt att varva ner efter alla helger osv. Känns som att det vart någonting inplanerat varenda lediga helg och att bara slippa allt som heter måsten var magiskt! Anyway, sedan så ställde sig Mr och gjorde pannkakor till oss, dessutom mitt i natten, jag har haft så svårt att äta pannkakor, då det liksom var en grej farsan alltid gjorde. Det låter så töntigt, men efter att han gick bort är det 2 tillfällen jag faktiskt åt pannkakor och det var bara konstigt, tills nu.
Det går inte ens förklara hur heligt farsans pannkakor har vart och att Mr ställer sig och lagar dessa, asså jag har inte ens ord! Första gången trodde jag seriöst jag skulle gå sönder, inte nog med att jag höll tårarna inne i 190 som nu, men asså det bara rocka, och betyder så in i helvetes mycket, i know! Inte nog med att pannkakorna är aaaaazom! Men hela saken i sig! Skit konstigt säkert för någon utomstående. Men för mig betyder det verkligen sjuktmycket!

Kvällen avslutades med ett fyspass och damn jag har fan inte ord för Orgasmerna jag uppnådde! Det var fan i mig heeeeeeeeeeeeeeeeelt jävla STÖRT! Den här karln är fan i mig helt sanslös! Ja menar jag kommer oftast då jag stimulerar mig själv medan vederbörande poundar/river på bakifrån, men nä nä, asså sådant behövs inte, jag kom gång på fucking gång! Helt STÖRT! But me happy :)

Lördagen kom som ett brev på posten, jag drog mig hem och plockade upp Elfving på vägen, vi gick upp till mig och började kvällen med en kopp kaffe och sedan en film på det, vi hade Tarantino afton.
Efter filmen så började jag rengöra musslorna, det är faktiskt den delen som tar mest tid. Men fuck me vilka musslor! Det var 2 stycken som inte var bra! 2 STYCKEN!
Anyway, musslor går ju skitsnabbt så det var bara att brassa på, satan var gott det var! Asså Fuck me! Sedan dränkte vi dessa med massor och då menar jag massor med vitlök, såååå underbart!
Snacka om att den matkoman slog ut oss två! Två strandade valar i soffan!
Vi låg där ett bra tag och avlslutade ännu en film. Efter mycket om och men så började jag mecka ihop en äppelpaj och laga vaniljsås. Messade även babe, så han kom också över och fick i sig paj, gjorde min kväll/natt, lycka! men det bästa var att få sova med honom. Att ligga nära honom att bara vara där, i min säng, med honom. Han är som sagt det finaste och mest värdefulla som finns i detta universum.
Så en väldigt lugn helg med massa matporr, det ni! Det är fan i mig bra skit!
Over and out!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar