onsdag 13 januari 2016

Kan skiten bara

kicka igång nu! KAN FITTAN BÖRJA BLÖDA NU!
Den här perioden av PMS är nog fan i mig bland det värsta so far, jag tolkar allt helt skevt! Är ta med fan uber/super känslig med min MENSHJÄRNA. SCHIZOFREN!
Då menar jag allt!
Inte nog med att Mr bara skrev en vanlig fråga på chatten, i vanliga fall hade jag bara svarat "normalt" men nu, NU ni! Ja fy fan, jag tolkar, analyserar och blir skit irriterad och arg. Han ställde en fråga som: - Åker du hem eller kommer hit efter kneget? Vanliga fall hade jag bara skrivit kommer :)
Men i natt var det som en bitchflipp i hjärnan, jaha ja! Vadå!? Vill han inte att jag kommer dit? Va fan nu då! Jag sade ju att jag skulle sova där, har han ångrat sig? Vill han att jag åker hem! Vill han inte sova med mig! Vad gör jag för fel? Hatar han mig nu? Kan han säga att jag ska åka hem istället, om han har problem med att jag ska komma dit! VAD I HELVETE VILL HAN! Så där höll det på ett bra tag. Spann vidare på det här kan jag lova, och kom på mig själv efter mycket om och men. Det tog visserligen allt för lång tid, men en då.

Tänkte bara när det verkligen rann över, Elfving! Fan! Hon jobbar och jag får inte tag på henne! Andas Kvinna för i helvete! ANDAS, vad hade Elfving sagt! Tänk! Tänk! Tänk! ANDAS!
Ja och det var då jag kom på att nä nu jävlar brinner det! MENSKOSSA MED MENSHJÄRNA!
JESSE Du är en idiot och behöver en madrasserad cell!

Nu har jag lugnat ner mig, men asså sådana perioder tolkar jag allt som jag vill och jag tror fan i mig alla har något konstigt agenda mot mig. Usch, kan skiten bara kicka igång nu inte nog med humöret jag ska dessutom orka med det här med blödandet och "the fucking pain"
GAH!
Jag orkar inte ens med mig själv just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar