torsdag 21 januari 2016

Onsdagsmorgonen

var fan inge humor, lacka totalt ur och sedan var jag så förbannad så jag hade svårt att sova.
Anyway, fick sällskap när jag vaknade av Frida och Fredrik, dom kom och kidnappa lite nyquill. Sedan kom Mr innanför dörren och hela eländiga dagen vart räddad.
Umgicks lite innan alla skulle dra iväg på olika håll. Själv vart det en Pw på närmare 7 km, inte riktigt en mil men kände knät strejka så jag korta ner det.
När jag väl anländer till jobbet och scanar av stället inser jag att det kommer bli ett jävulskt jobbigt arbetspass.
Tungt som in i helvete! Dear fucking jeeeesusss, det gick, och jag vart i alla fall klar och hann och äta. Mr rädda hela min natt! Hade han inte dykt upp med matlåda hade jesse fått vara utan mat! And it was aaaaazom *ler* Snacka om att jag var sjukt sjukt jävla över hungrig!

Idag sitter jag i valet och kvalet över hurvida jag ska göra med rörmokaren, asså jag har i princip väntat hela veckan på att han ska höra av sig och inte ett ljud. Försökte dock ringa men utan någon succé.
Helt ärligt så skiter jag i det just nu, är så trött så klockorna stannar! Jag kan dessutom inte sitta och vänta på honom, och styra mitt liv ifrån ett evigt väntande. Hell no!

Ja, ja jag har som sagt inte allt för mycket att säga förutom att jag är helt enkelt supertrött! Kaputt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar