onsdag 13 januari 2016

Promenaderna

avlöser varandra, och känner mig ruskigt taggad för att fortsätta så här, visserligen ska det inte stickas under stolen att det inte är optimalt väder, men jag går på ren vilja och ilska ska ni veta. Jag längtar till maten, jag ska äta upp återstående musslor och vitlöksbröd, oh så fantastiskt gott! Jag gjorde lövbiff igår som bara var helt magisk. Ja, jag har någon matporr period just nu. Till helgen blir det nog någon form av sallad, är så sjukt sugen på sallad! Sedan har jag fått min dos av saltgurka, ack så gott det är! Jeeeesusss fucking Christ! Dock så inser jag att jag måste tagga ner, kan ju för fan inte äta upp en hel burk på mindre än några dagar, så stopp på det.

Nu ska jag fortsätta att läsa ut en man som heter Ove, som är hysteriskt rolig, för han påminner mig så mycket om mig själv bortsett från hans dödslängtan.  Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar