torsdag 7 januari 2016

Är fan i mig

rätt imponerad över mig själv, trotsar allt som heter kyla och promenerar på. Jajamän, no ifs or buts utan det är fan i mig ren ilska! Fast det var något in i helvetes friskt!

Anyway, idag har vart en sådan dag man gått och småsurat över precis allt, allt har liksom bara känts som NÄ! MäH! Bajs på det osv osv. Asså inget har vart bra, men arbetssysslorna har avlöst varandra och natten gick smidigt som fan.
Det är just det här, att allt sitter fan i mig i ryggraden och fan va jag sliter, ja jag vet, Elfving bland annat sade åt mig att inte köra sönder mig igen, och hon har naturligtvis rätt, men det är så jävla svårt att låta bli. Försöker i alla fall.

I natt fick jag även samtal från Frida, snacka om att jag vart förvånad när hon ringde vid kvart i fem! Det är oftast bara Elfving eller chefen som ringer dessa tider så inget mig emot :) Snacka ett tag tills jag öppnade och stammisar började trilla in. Så nu blir det snart hem för en snabb powernapp och en dag med aktiviteter. Yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar