fredag 15 januari 2016

Ja må man säga vad fan man vill

men nu BLÖDER FITTAN!
Anyway, recap.

Yes, åkte hem till Mr i onsdagsmorse, kallt och uberjävligt, gick förbi Ica för frulle, käka en macka och sedan kom jag in i sovrummet och ser denna karl drypa i allt som heter sex! Han ligger vänd ifrån mig, naken dessutom *slurp* oh yeah! Med rumpan bar och hans ass, asså kan han vara sexigare?! Ville bara våldta karln! Men jag kröp ner istället, bredvid universums finaste karl. Jag låg och tittade på honom när han låg och sov, ja jag får liksom inte nog av honom, varenda centimeter är bara ren perfektion. Sedan var hans nya säng helt himmelsk! Själv var jag supertrött, övertrött, och jag försökte så småningom somna, men det kröp under huden, samt så varenda plogbil utanför sovrumsfönstret så det var ett jävla liv, några som stod och skrapa bilrutor osv osv. Så jag ligger där sömnlös, klev upp, tog en macka och lade mig igen. Ingen sömn så långt mitt öga kunde nå. Upp igen, ner igen så höll det på, tills jag fick nog och gick och tog två snokquill och lade mig på soffan, somnade.
Vaknade dock av att Mr sitter bredvid mig naken och frågar varför jag ligger i soffan, sedan kommer jag inte ens ihåg hur jag kom till sängen, men vaknade upp av att det finns kaffe.
Snacka om att vara bort i hela skallen.

Vi skulle egentligen ha tagit oss till Ikea osv. men tog beslutet att helt enkelt vänta med det.
Vaknade och drog iväg hem till mig, där vi styrde upp oss och sedan tog oss in till staden, det var svinkallt.
Vi kom till Ankaret och tog oss tid för lite mat, egentligen allt för tidigt för min del, men fick i mig en burgare.
Sedan satt vi och var sociala, skönt som fan att se hjärtat igen och vi satt väl ett bra tag och bara snackade. Någonstans där efter så hamnade vi i hörnet och resten är historia. Skönt att vara ute en vardag och faktiskt kunna röra sig normalt, för helgerna är alltid överfulla med människor.
Det var bara nice och snacka, vara social osv.

Runt stängning så hoppa vi in i en taxi och tog oss hem, väl hemma vart det mat, sedan så skulle vi sova men IKKE! Jag tog mig friheten att Våldföra mig på Mr. Kanske inte det mest uttänkta, stackaren fick stå ut med en uberkåt flickvän som till varje pris skulle porra loss. Oh herre jössesss, att du står ut med mig! Inte nog med min PMS men att jag nästan våldtar dig! Ja jössessss!
Dock så älskar jag att du är så kinky, i fucking love it. *flin*

Anyway, vi somnade någon gång runt 7. Jag var out as a light! Jag vet inte riktigt när Mr klev upp, men i samband med det gick jag på toa och som ett brev på posten så börja Berta-Britta! Fucking jiiiiiihaaaaaa på den! undra om  kl var runt 16, ja ja,  men jag sov vidare fick i mig smärtstillande och out again.

Hade för mitt liv inte någon större lust att knega men ibland måste man, och som sagt det gick ju undan i natt. Hade även kvartsamtal med Chefen vilket gick helt galant. Nu sitter jag mest och bävar för att behöva ta mig ut i kylan igen -18 hade vi i natt och det lär inte vara varmare där ute just nu.
Nä nu ska jag maila lite arbetsrelaterade saker, over and out.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar