fredag 22 januari 2016

Torsdags morgonen

Så hann jag med ett tidigare tåg till Mr, trilla innanför dörren och var helt sänkt efter arbetspasset från hell! Fick ett mess från Mr när jag klev innanför porten, jag ligger och väntar på dig, damn den där fucking hissen tog verkligen 4 FUCKING EVER! Hade fan ont i varenda muskel i kroppen, men vad gjorde det när kuk stod på menyn! Right!
Trodde seriöst jag skulle ligga där som en död och stel fisk men det ändrade sig rätt snabbt, asså oralt va! Damn i like his DICK!
Hell yeah, vad jag trodde jag skulle gå sönder! Jessssussss who made u that big!?
But damn i do enjoy the pain *flin* Efter aktiviteterna så slockna man som en klubbad säl! Fick sova med världens bästa babe! Oh lycka!
Sängen är härmed invigd *flin* i want more!

Oh om 2 h då är det muck, måste verkligen sova så fort jag kommer hem, mamma kommer vid eftermiddag, ja va fan eftermiddag vad är det? Allt för jävla tidigt! Aja, nu ska jag fortsätta med jobbet. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar