måndag 25 januari 2016

Lääääängtar till

Söndagen, oh så jävla mycket så ni vet inte! Då ska nämligen jag, Mr, Elfving förhoppningsvis Flisan + hennes pojkvän och kanske lite andra människor gå och lyssna på musik och bara vara lediga! Oh lääängtar verkligen! Mucho! Bara att umgås som normala människor! I can´t wait!

Fredag är också en dag att minnas, då är det exakt 1 år sedan,  Mr gav mig en nyckelknippa, som går hem till honom. *ler* Ja, jag vet, im such a girl! Och Elefant minne när det gäller vissa saker. Har dock inget datum eller något sådant då vi vart ihop officiellt, but fuck it, i don´t really care. Jag kommer dock ihåg en jävla massa annat *ler* så jag är helt okej med det.


Får se vad vi hittar på innan musiken, om det blir att man slänger ihop en middag eller om vi lyckas gå och äta någonstans, men musik ska det bli!
På tal om musik, hade min Spotify som kuka ur, fick massa mail över att betalningen bla bla bla och när jag väl försöker gå in och fixa det så fungerar inte sidan. Vart fan vansinnig, kollade om det var något som låg och blocka, som brandväggen osv osv. men ikke! Det bara la av, gick fan inte, tack och lov för telefonen för på den gick det utmärkt så nu är det problemet löst. Kan ju för fan inte gå runt ett arbetspass utan musik! Höll på att driva mig till vansinne.

Ja som sagt idag får jag gärna komma upp en aning tidigare, har langat in väckning av Elfving vid senast 16 siktar dock på en 15. Dock om rörmokaren dyker upp så blir det tyvärr andra bullar, aaaaaw well det blir bra.

Snart är det också en vecka med massa skoj och häng, samt massa pysslande. Ska bli stört nice att andas ut, och faktiskt styra upp en hel del saker. Måste börja tänka på den årliga semestern då sökningen börjar den 1 feb. Sjukt att försöka planera ett helt år!
Ja, ja Swedenrock är ju rätt taget, men sedan måste vi börja lägga upp semestern för USA. Aaaaw well det löser sig, har gett mig fan på att jobba hela sommaren en då så man har cash med sig over there.
Nä nu ska jag snacka lite med morgonpersonalen over and out.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar