fredag 29 januari 2016

Dagens goda gärning!

Så tvingar jag mig på en PW av dess like, jajemän! Men fan den som ger sig! Hann i alla fall vakna och var fruktansvärt svårväckt idag. Mr ringde och väckte liv i mig, det är jag extremt tacksam över.

Anyway, hinner dyka upp på jobbet, felanmäla dagens första rulltrappa och 2 minuter senare kommer en kund in med en plånbok, idkort, bankkort, 500kr och access kort. Första jag gör är och drar människan via eniro, hitta samt ratsit. Träff men dock inget nummer *suck* frustration i 190 men kollegan och jag var envisa och lyckades lokalisera hennes bror som fick i sin tur kontakta syrran sin. Succé! Hon tog naturligtvis kontakt med mig på en gång så nu sitter jag och väntar på vederbörande Lovisa.

Jag hoppas det blir en lugn natt, eller lugn helg helt enkelt.
Jag ska dock återkomma lite senare med ett nytt inlägg över en helt annan sak. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar