onsdag 20 januari 2016

Måndagen spenderades

med skallebank från hell, vaknade upp flera gånger med skiten, och tillslut gick jag upp, allt som hette städning gick käpp rätt åt helvete!
Aaaaw well, Fridalainen hörde av sig och dök också upp senare på kvällen, informera henne att det inte skulle bli avancerat, soffhäng som mest.
Hon trilla in med en chokladtårta *flin* med tanke på hur mycket jag rör på mig, så kände jag inte det minsta skuld, och med tanke på berta-britta, so hell no!

Anyway, vi hade criminal minds, csi ja deckar/crime kväll så det skrek om det, mycket trevligt, och sedan fick jag dessutom se hennes klänning, oh my motherfucking god! Asså den är så in i helvetes jävla snygg så ni anar inte! Blir avis, önskar jag var kortare, för att hitta en långklänning till mig är i princip omöjligt då den alltid blir för jävlakort :(

Strax efter ett på natten började jag slänga ihop en pastalåda i ugnen som gick och äta, var inget fantastiskt direkt, men en då. Huvudvärken släppte också, tack och lov! Såg även till att hålla mig flytande, så det var nice. Frida däcka i vanlig ordning i soffan, och jag langade på hobbit 2, satt som fastklistrad, och mina piiiip jag gav i från mig i ren spänning ja det gick inte att undvika, tack och lov sov Frida igenom dessa. Erbjöd min säng, men hon sov snällt vidare på soffan.
Runt 6 så ringde Fredrik och väckte henne och då va filmen slut. Hon knata till bilen och jag langa på 3an. Någonstans där ringde hon upp mig och förklarade att batteriet hade dött, konstigt! Nä inte det minsta i den kylan! Frida kom tillbaks och så kom även Mr innanför dörren, och sedan gled dom ner till Bilen för att få liv i stackaren. Shit, asså det var skitkallt!
Holy fucking shitballs!

Mr kom in igen och vi bäddade ner oss, jag var i princip skitpigg men sket idet, eftersom jag fick ligga bredvid mannen i mitt liv, ja då är det ju rätt självklart vars jag hamnar *ler*
Jag somnade efter mycket om och men, men bara att ligga där ger en så mycket, och som sagt bara att få vara nära är helt fantastiskt.

Mr vaknade dock tidigare en vad jag gjorde, han skulle ju naturligtvis jobba, sängen vart kall, ensam, faktum är att jag ogillar det starkt. Ville ju bara ligga där, vara. But that won´t pay any of our bills.
Han kom in igen och sade hej då,  innan han gick, och det värmde i hela hjärtat.

En annan gick ju knappast upp när klockan ringde, Ha ha ha! Oh helvete heller! Jesse gjorde en Jesse och sov vidare till 18.30 låg i sängen en långstund och funderade verkligen på om jag var tvungen att behöva jobba. Naturligtvis vart det ett JA på den.
Efter bråket med duschen, och kaffedrickandet så lös fortfarande den där jävla motivationen med sin frånvaro och snackade lite fram och tillbaka med mig själv som en annan galning. - Ska jag promenera? -nej det ska du inte! - Det ska du visst! - LJUUUUUUUUUUUUUUG INTE!

Jo rå, jag hittade ut, och efter en stund så gick det alldeles utmärkt, hann med 1 mil igår och det har väl blivit det samma i natt, så om den här Fröken kommer upp i steg, samt bränner kalorier, ja det gör jag! Det mest Positiva är ju att jag blir oförskämt pigg och mitt humör blir så mycket bättre, damn i like it!

Anyway, fick slita som ett djur, men inget mig emot, gratis träning och tiden går så mycket snabbare.
Så nu har jag avverkat en inköpslista, måste verkligen ta mig i kragen! Har som vanligt inget hemma. Usch! Skäms!

Sedan så snackade jag med Mr om datenight.
Jag är säkert uberkänslig, men it still like hurt, på ett sätt. Inte för att vi inte ses, men jag vill också göra saker med honom, och då menar jag inte bara se på serier/film samt laga mat hemma hos någon av oss, för trust me i love that, dessa är heliga för mig! Det är inte sådant jag snackar om!
Dock så vill jag också hitta på saker, som bara att gå och bowla eller på bio eller något annat.
Är jag retarded eller? Ja, jag blev sur när han använde ordvalet "date night" i en sak idag, men jag kan känna, att fan jag vill också göra sådant med honom!
Är jag bara uberlöjlig!?
Jag vet också att vi jobbar om varandra just nu, vi har i princip någon dag tillsammans i månaden så det är svårt, sedan att jag har den skevaste dygnsrytmen ever gör det inte lättare. Men jag kan någonstans känna att jag vill göra saker med honom, för han betyder allt för mig, är det dumt att vilja dela upplevelser med någon man älskar? eller så kanske jag kräver för mycket!?
Ja mena, i början drog jag ju med honom ut, t e x till Akkurat osv men samtidigt var det en då inte "date night" för människor var ju med. Asså do i even make any sense!

Jag kan bli fruktansvärt avis på andra som hittar på saker, and making it like special, inte för att vi inte gör saker som är speciella för varann, men ni fattar, sedan så kommer tankar som han kanske inte vill, eller han kanske ser på oss, på något annat sätt en vad jag gör, jag kanske bara är helt dum i huvudet som vill saker och borde kanske bara hålla käften och vara nöjd.
Ja jag vet, jag är säkert SUCH A FUCKING GIRL!

Asch jag ska fan hem och äta min jävla saltgurka och hoppas på att rörmokaren kommer idag, nu orkar jag inte ens tänka längre.

Jo det var en sak till gjorde dutch braids som vart skitballa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar