måndag 25 januari 2016

Må man säga

vad man vill men jag lyckas sova i alla fall, igenom alla mina larm.
Sover som en stock, tills mannen i mitt liv ringer och väcker mig igen *flin*
Ja, jag ska då vara vad de flesta kallar "vuxen" men tydligen så fungerar det rätt dåligt på den fronten. Mr har nu ringt ett x antal gånger och fått upp mig, så tacksam men skämmigt värre!
Jag ska ta och beställa dessa förbannade väckarklockor åt oss båda så ska vi nog se att det blir bättre, för kommer man inte upp med den då är det fan i mig kört!

Hann med Pw idag, sjuktskönt, och fast det var slaskigt så gick det utmärkt ska strax ta tag i dagen och göra lite nytta. Men i morgon måste jag fan upp tidigare, i just have 2! Får ställa ut alla klockor systematiskt i lägenheten så jag måste släpa mig upp, det blir nog bra det här. Nä dags att göra nytta over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar