lördag 10 januari 2015

Asså

Jag är bara inte van, van vid att vara vaken så tidigt.
Anyway, Torsdagen börja med att Elfving ringer och väcker mig, sov kanske max 3½h. Hoppar upp och försöker verkligen vakna, mår bara skitilla. Drar på min kläder, mössa och sedan sveper jag en panna kaffe för att fortsätta vidare till Elfving. Vi sammanstrålade och drog oss och handla. Vi var rekord snabba. Under en timma med allt! Wow på den!

Sedan drog vi tillbaks, jag dumpa mitt skit hemma sedan sprang jag över till Elfving, började med håret. Ja, det här har vart en jävla historia. Asså från Blond till morot till brun, och brunhårig är inte så min färg men nu får det vara, kan inte göra något i alla fall på ett halvår. *suck*
Fick mat och massa godsaker, och vi låg och kolla på film, sagan om ringen filmerna. Asså kort och gott är den där Gandalf hetast i staden. Punkt på det.

Vi låg bara i soffan helt utslagna som två ljus, inte mycket till pigga tjejer här inte!
Sedan släpa jag mig hem.
Sov och vakna allt för tidigt. Fixa saker här hemma, och är evigt tacksam till Hjärtat samt Mackan att de fixa bort sängen!!!! AMEN!

Efter allt fixande så var det dags för staden och en tjejkväll, men jag förpestade den med att berätta att jag var ute så både Nichel & Hjärtat dök upp :) Bra kväll på Kellys, sedan drog vi vidare till Ankaret, men då var jag så pass berusad att jag kände att nu måste jag hem. Skit mycket underbara människor där, men jag orkade bara inte, plus att jag sänkt 1  vinare under ett X antal timmar, jag orkar inte. Fuck to old for this shit! Jag orkade inte med musiken eller nåt annat utan jag ville bara hem till min trygga vrå. Hem till min säng, soffa, min min min min lägenhet som jag bara älskar.

Får se vad jag hittar på i dagarna, jag tänker fan inte planera ett skit. Nä, nu ska jag faktiskt dricka några liter vatten och kanske ta och äta något. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar