tisdag 27 januari 2015

Vem ger dig rätten till att behandla mig så här?

Ja, att bli kallad i princip bland annat hora/madrass, ja, kärt barn har många namn, är extremt kränkande. Det var ett av flera saker jag helt enkelt lacka på. 

Sedan att det är mer komplicerat en så, en massa andra saker som skrevs, jag vart helt enkelt skitarg samt sårad. Dock så har det lagt sig, och människan har fått sig en avhyvling via telefon osv. Jag tolerera inte sådant här kränkande beteende. 

Anyway, nu orkar jag inte ens tänka på skiten, väntar faktiskt på ikea och leverans, dom ringde och väckte mig nyss, och undrade om de kunde komma omgående eftersom skit hade kört i hop sig, fuck it säger jag, kom hit! 
Att bara en sådan sak kunde få vederbörande på så gott humör! Han vart så glad och tackade tills jag sade att det var nog med det, kom hit få det överstökat och ha en fortsatt bra dag! 
Bra att man kan glädja någon i alla fall. Jag kan alltid gå och lägga mig igen.

Well då ska jag lägga mig på soffan så länge. Over and out.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar