fredag 16 januari 2015

I morse åkte jag hem

och tankarna var många, fladdra åt flertal håll, ska vi gå in på diagnoser så har jag en ADHD-hjärna som vägrar att stänga av. *suck*

Tårarna var inte långt ifrån, men släpa mig ner i sängen och utan några nightquill somnade jag tack och lov.
Vaknade upp idag med magknip deluxx, så skulle jag nu få magkatarr blir jag inte speciellt förvånad.
Jag gick runt och skrota hemma, sedan ringde hjärtat och piggade upp min tillvaro. Stackaren har så mycket att göra, så nästa helg så ska jag och Elfving hjälpa honom. Jag tror det blir skitbra.

Sedan så förklarade jag väldigt kortfattat hur jag mår just nu, och anledning till messet på fejan i morse. Det var ju faktiskt inte meningen att oroa honom, han har faktiskt annat att tänka på en mina I-landsproblem.

Snackade även med Elfving, och jag förstår hennes frustration, ilska allt där emellan när saker bara fallerar gång på gång, det är så energislukande så man blir alldeles matt i både kropp och knopp.

Har 2015 börjat bra eller? Ha ha, det känns som att det är seriöst någon som driver med mig!
Som sagt dagens positivitet är dock att jag äntligen fick sova, sov 10 h och när jag väl vaknade hade jag kunnat sova vidare. Helt utmattad av allt skit, och att man mår piss.
Nu ska jag försöka titta på film, distrahera min hjärna samt att fördriva natten. Hoppas innerligt att morgondagen känns lättare för nu känns allt så förbannat ruskigt tungt, tårarna har legat i ögonvrån ett bra tag och jag orkar helt enkelt inte mer. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar