fredag 16 januari 2015

Kom precis innanför dörren

Vi kan ju börja med vädret! Helt ultimat om man ligger hemma och inte ska utanför just ja, dörren!
Fan det öste ner när jag åkte till Blåsut igår. Joy! Mötte ett flertal nya kollegor, vilket var skoj, sedan min gamla chef från Östermalstiden, Salle! Lycka!

Provet gick åt fittsvängen! Yes, 3 ynka poäng från godkänt, men som sagt vi gick igenom provet och det var fan i mig de värsta kuggfrågorna ever! Så tyckte i princip att provet kunde ta och dra åt helvete! Sedan var det Charmkurs, och ja, jag svär så det var inte poppis någonstans.

Anyway, jag orkar faktiskt inte ens bry mig, gör om och gör rätt helt enkelt. Tycker det är fel att behöva plugga på semestern osv. Så, nä.
Sedan har mina tankar vart någon annanstans ikväll, satt och oroade mig över mamma i princip hela natten. Om inte det är nog så malde jag på ett annat favorit ämne men det orkar jag inte ens gå in på.
Fan, dessa ord, ja dom svider så in i helvetes fucking fitthårt.

Ja som sagt jag tror helt enkelt att mina prioriteringar ligger på annat just nu.

Sedan ska det påpekas att kassasystemet/kassagenomgången var under all kritik! Asså, jag kommer luska ut själv precis hur allt fungerar, för den utbildningen sög fan i mig fet jävla äcklig svettig kamelballe! HORA PÅ DEN!
Utbildaren i sig vart irriterad då han vart störd och människor ville ha hjälp då han var upptagen med nåt på sin datorn, eeeeeh! Utbildning! Hello!

Well anyway, det kommer bli en lång helg känner jag och jag funderar på att stänga av all kommunikation med alla just nu, fast det går ju faktiskt inte.

Usch, har seriöst magknip över morsan just nu. Kan dom bara hitta problemet eller!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar