fredag 2 januari 2015

Summerar dagarna lite snabbt.

Nyårsafton, vaknade toksent, inget ringde, telefonen hade stängt av sig själv så naturligtvis vart jag sen. Mötte massa människor i rulltrappan som jag plockade med hem till hjärtat, och vips var det på med förklädet in i köket för att jobba. 
Inga problem där inte, men hatar att stressa. Sedan så funkar jag och Hjärtat i köket, okej, att han irriterar sig på mig för jag är rätt vimsig, men vi funkar, och maten vart kanon! 

Umgicks med människor man tycker om, och Mr lyckades också ta sig dit, så min kväll var i princip mer en lyckad. 

Vi drog sedan till Ankaret till tolvslaget, och det var mer eller mindre en känslosam kväll. Jag vet faktiskt inte hur jag och Mr började diskutera saker men det vart tårar och en mindre avhyvling från min sida. Kanske inte så fantastiskt roligt, shit happens. 

Torsdagen kom allt för fort, och gud så bakis jag var! Herre jävlar. Lyckades även ta mig till Mr i Täby, men det var fan inte mycket GO i min kropp låg och mådde skit i princip hela kvällen, men det var en riktigt trevlig kväll, fick träffa massa roliga människor samt skratta så jag fick ont i magen. Sådant uppskattas som fan :)

Anyway, händelserika dagar, Roller coaster ride, garanterat. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar