onsdag 28 januari 2015

För att sovit 1h

och monterat möbler en hel dag så sitter jag fortfarande vaken, är det inte fantastiskt!
Fick bygghjälp av Frida och hjärtat, är så extremt tacksam så det finns inte! Det känns dock jävligt konstigt med en jätte jätte byrå!
Oh my god, va gigantiskt den är! WOW! Och vad jag ska fylla helvetet med saker! Äntligen packa upp det sista!

Vi hann dock inte med spegeln, men det kommer, det blir nog bra det här :)

Snackat en massa och fått skratta en hel del, det är fan riv i Frida, och det var det i hjärtat med.
Oj, jag har verkligen inte ord för hur glad jag är! :D
I´m so blessed.

Kom på nyss att jag kanske ska slänga ihop någon mat, för jag har inte ätit på hela dagen. Druckit litervis med kaffe, så ja innan jag ska bädda ner mig, i min ensamhet så äta. Bra där Jesse!

Jag saknar karl, nåt kopiöst, what else is new....

Asch, som sagt, im fucked.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar