fredag 30 januari 2015

Bra dag!

Inte nog med att jag fick matleverans igår, så kom Mr och hämta mig när jag slutade, jag visste inte riktigt vars jag skulle ta vägen under den lilla färden hem till honom. Inte nog med att han rörde vid mig det var som en elektrisk stöt som gick igenom kroppen, ja som sagt kroppen svarade på det direkt. Jiiisessss, snacka om att jag hade en massa snuskiga tankar flygande runt i min skalle då han var på jobbet. *Flin*

Det tog inte lång tid för att ha honom naken, damn, that ass, that body, that man. Att han gör mig så fruktansvärt kåt, det är fan sanslöst. I just wanna eat u up. Helst gärna mer nästa gång.
Att han sedan gör saker med min kropp dessutom, darn!
I want more *flin* fast det vill jag alltid.

För att inte gå in på allt för detaljerade saker, så däcka vi allt för sent, som vanligt.
Jag fick sova "in the nook" igen, samt att bara ligga bredvid honom eller i hans armar, jag kan inte riktigt förklara det, men jag känner mig helt avslappnad samt på nåt konstigt vänster infinner sig det något lugn. Sedan sover jag tydligen som en stock med honom också. Han och hans säng är fan guld!

Det lite negativa var, att jag inte hade med mig min bettskena, sminket skiter jag i, men bettskenan. Yes, ni läste rätt, jag sover fan i mig aldrig utan den, never!
Det är t o m så att jag dissar sovplatser osv pga att jag inte har den med mig, oavsett vad.
Dock så slog tanken mig i någon sekund, men det var som bortblåst, det var det värt kan jag lova *flin*
Så igår vakna jag toksent, Mr, Elfving och Björn hade tydligen ringt men jag hade inte hört något, sov vidare, tack och lov vakna jag så att jag hann till jobbet i alla fall, med lite värk i benet och huvudet.
Drog även förbi Östra och handla nödprovianter till natten, köpte en soppa i brist på fantasi. Sedan satt jag en 30 min och hängde med Marisol och snackade skit. Fick även besök av Nicko, han kom med sista tåget, snacka lite, och vi ska försöka styra upp någon dag vi ska dra ihop ett gäng för bowling, det är så sjuktkul att bowla så det ser jag fram emot, och sedan påminde han mig om middagen. När köksön är på plats så blir det middag och utgång, det kommer bli kanon.


En bra dag, en mycket, mycket bra dag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar