måndag 26 januari 2015

Försökte

mig på nintendo igår, det gick mindre bra, varenda hugg smärta, resultera i att jag lyckades dö med mario. Så jag gav upp, började istället att laga matlåda klo 5 för att koncentrera mig på något annat än just smärta.
Mr dök upp på chatten och berätta om sin smått bisarra kväll på UFC galan. Skumt är det enda jag kan säga om den saken.

Så där halvstår jag och lagar mat, häller i allt för mycket pirripirri och krovstroganoffen brinner i käften, men jag lyckades få den en aning mildare, tack och lov!

Hör hur ytterdörren låses upp, och en Mr, hetast kliver in. Jiiiiisessss, vad jag saknat den människan, och fy fan så djävla uber/super dösnygg och sexig han va och är!!! Fuck me!
Ni förstår fan inte! SEX/PORR och lite till, ja visserligen är han sjuktskön att hänga med, men DAAAAMN den människan får mina ladyparts att skrika!

Vi snackade lite, klockan var rätt mycket och när han sade att han måste sova, så var jag fan inte sen med att haka på, jag var helt slut i kroppen. (hade dock velat våldföra mig på mr)

Så vi bäddar ner oss, och ni anar inte hur mycket en varmkropp kan göra för humöret och lindra ens smärta.Bara att ligga i hans armar eller in "the nook" damn i missed that. *suckar nöjt*
Bara att höra han andas, i missed that.
Som sagt jag sover helst inte med människor, men han är en av få jag verkligen trivs att sova med.
Jag tycker det är fascinerande som fan, men som sagt den här människan tar fan fram saker hos en som jag inte trodde existerade hos mig.

Jag somnade dock som jag alltid gör, på mage men jag märkte det längst morgonen när jag vakna alla dessa gånger jag fick springa på toa eller ta tabletter att jag hade systematiskt hittat mig tillbaks till hans famn, hans armar. Och så som jag sov!
Mr gick upp och drog till jobbet, ogillas, men vad ska man göra! Det vart kallt och ensamt i sängen, ställde klockan på 17. Den ringde, jag sätter den på snooze tror jag! Jag vaknar allt för sent runt 20.30 fick jag bråttom!? EH JA!
Jiiisess, har nog aldrig kommit upp så fort, in i duschen, frukost, på med kläder och ut mot bussen! Men jag är så utsövd och utvilad i kroppen så det är så tacksamt.

Anyway, snackade lite med hjärtat nu när jag kom till jobbet, och han har verkligen fullt upp. Får se hur fan jag ska lösa det här med ikea prylarna på Tisdag. Elfving jobbar, Ja jag får väl försöka gå ner i förrådet och hitta min pirra osv. Fan jag orkar inte ens tänka på det just nu. Det är för mycket för min hjärna. Well, jag ska väl orka engagera mig lite här just nu , återkommer over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar