fredag 23 januari 2015

Natten lider mot sitt slut.

Igår vart jag väckt av ikea 4 gånger och deras automatiska makapär är ju för rolig, jag heter JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (paus) sin (paus) DUUUUAAAAAAAAAAAAAAA. Efternamnet ska vi inte ens gå in på, anyway, efter fjärde gången så somnade jag om, Tack och LOV!
Annars hade den här natten inte vart så rolig. Humöret var dock bitskt, toxic, bittrare än bittrast.
Stackars Elfving och Mr som jag snackade i telefon med, kan man spy ur sig mer skit eller?! Eh, säkert, buuuut anyway.

Sedan vände skiten, efter att jag tvingat mig på en uberhalkig promenad. Ibland gör motion under med humöret. Faktiskt.

Inte nog att jag har motion på jobbet, tacka gudarna för det, visst det ska inte stickas under stolen att det är jobbigt, och framför allt slitigt, men tänk om man hade skrotat, jag hade fan aldrig hållit mig vaken.

Idag är dock träningsvärken helvetisk i låren. Fan, att man inte har lite bättre arbetsredskap utan måste anstränga stackars benen så in i helvete. ca 50 rutor/fönster senare känns det kan jag lova, squats på arbetstid jo jag tackar. ja!

Idag får vi skjuts till huset, egentligen skulle jag helst bara sova bort helgen för jag är innerligt trött, men fatta mig rätt, jag ser fram emot att umgås med besties, samt se huset och göra lite nytta även om sömnen får ta stryk.
Det kommer nog gå bra, bara vi löser kaffeproblemet. I-Landsproblem i sig *flin*
Jag måste komma ihåg att ta med mig täcket, samt hämta pirran på lördag!
Aja, senare problem.

Nu ska jag faktiskt spela lite och sedan väääääääääääääänta på muckelimuck! YEY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar