söndag 4 januari 2015

Jag fick besök på jobbet i natt.

Det var verkligen en humörhöjare.
Anyway, passet kändes som att det aldrig tog slut, tiden stod still, sista timmarna var verkligen låååååånga då jag visste att det låg en hetkarl i min säng. Jiiiiisesss.

Sedan att jag var tvungen att handla på vägen, ja det gjorde mig ännu mer frustrerad. Dock så gick det rätt snabbt en då, och hann  t o m tåget. När jag väl trilla ner hemma så hade Mr dragit ur dörren, fick nästan en tår i ögat, för jag är verkligen tacksam för hjälp.

Jag klev sedan ner i sängen, och ni anar inte hur jävla hett det är när en så hetkarl ligger i ens säng, was i horny? Eh, check på den!
Men som sagt, jag fick helt enkelt koncentrera mig hårt på något annat än kåtheten. Sedan att jag visserligen tycker om hans sällskap och hela paketet, det kändes bara jävligt skönt att kunna somna bredvid honom, faktiskt precis vad jag behövde. Mr klocka ringde dock allt för tidigt, jag gick upp och fixa kaffe, MR försökte även fixa dörren men its fucked. Totalt.

Sedan drack vi kaffe och jag ville för mitt liv inte att han skulle gå, hade lätt kunnat brottat ner honom, kedjat fast honom i sängen och bara besudlat honom. Aaaaw well, får hoppas på att jag får träffa honom snart igen, är dock evigt tacksam för att han tog sig tid för att försöka laga min dörr.

Jag borde seriöst ta tag i mitt hem, det är så mycket grus i lägenheten samt ser mitt hem ut som ett råtthål. Ja, en kaffe till sedan ska jag fixa. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar