onsdag 21 januari 2015

Oj!

Den här veckan har verkligen börjat intensivt! Minst sagt!

Även om saker fallerar så har jag en då en liten positivitet i sinnet. Köksö, byrå, spegel osv. 
Och Mr Öhman, som jag sprang på! Min Älskade Gamla Chef! Oh, vad jag saknar att ha honom som chef, någon som förstår mig, och som man kan gaffla med. Bästa Chefen jag någonsin haft! Det känns så trist att företaget gjorde sig av med honom samt ett antal andra kompetenta människor, till dessa stolpskott vi har idag! Gah! Jag blir samtidigt så ledsen, för här besitter människan sådan kunskap, som företaget bara låter bli att använda och ta del av! Nog om det här, för snart börjar jag gråta. 

Anyway, jag fick besök av dig i natt, du får mig knäsvag och det blir liksom tungt, nästan jobbigt att andas. Jag ville verkligen inte vara på jobbet, jag ville helst vara någonstans med dig, naken. Ja, dessa saker du gör med mig. 
Min knapp sitter numera på min väska, im so happy :) 

Sedan drog jag igång natten, även om jag inte ville att Mr skulle gå. Min nuvarande chef kom också förbi, men vart inte långvarig då det var någon fucking kris någonstans. Men humöret vart inte det bästa. Anyway, natten gick bra. 
Sedan ringde en gammal kollega (Germanie) som hade glömt kvar sin internetpryl. Snackade lite, snackade om gamla tider då vi sågs varenda dag, saknar som sagt bra kollegor, och han är garanterat någon man kan sitta och gaffla med i timmar. Så jag slutade vid 7 så jag tänkte att, va fan! Jag drar förbi Teknis och dumpar den hos honom, han vart så fantastiskt glad! Värmde hjärtat att se honom igen, snackade lite skit sedan begav jag mig hem. 

Vilket fucking busväder i tell ya! Snön piska mig i ansiktet och jag hade behövt ett vindrute torkare till min glasögon! Asså seriöst! Jag såg knappt framför mig! 
Nu ska jag orka bocka av två arbetsdagar till sedan är det Muck! 
Ser faktiskt fram emot fredagen och göra nytta, men lördagen kommer bli lugn, jag ska försöka hålla mig på hemmaplan och styra upp mitt hem, samt laga mat för veckan och pyssla lite. Det blir inte mer avancerat än så. Om det finns någon sen bastutid så ska jag fan boka den. 
Nä nu ska jag bädda ner mig strax, i min ensamhet, saknar verkligen din närhet, din kropp bredvid min. 

Ja, ja over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar