måndag 19 januari 2015

Grispass!

Från helvetet, men ack så skönt det känns att röra på sig igen! Ogillar helger, jag är mer röra på mig, göra saker. Blir fan knäpp för mindre! Men fuck va trött jag är!
Borde äta för jag är svinhungrig!!!

Fick världens finast komplimang igår av en stammis, sedan dök han upp idag och frågade om jag hade lust att bli bjuden på middag.
Grejen är den att jag vart smickrad deluxx, men var helt ärlig mot honom, tackade även för erbjudandet, men avböjde lite snyggt. Han tog det dock skitbra, fick en massa fina ord som värmde själen och hjärtat. Kul att veta att man fortfarande har "game"/  någon som är intresserad av en även om det inte är aktuellt.

Anyway, idag ska hon inte sova bort hela dagen, idag blir det Ikea, bävar lite men har ju mina bästisar med mig så det borde vara chill. Elfving får hålla i mig om det är skrikande barn i närheten.
Borde faktiskt skriva en lista över vad jag ska ha därifrån och kolla upp vars allt ligger så allt går skitfort. Hmmmmmm....ja det var fan inte dumt.

Sedan måste jag hitta verktyg för jag hade ingen konstig makapär till den där skumma skruven, asch jag kanske kan hitta lite verktyg i morgon, är ju som sagt på springande fot. Sådant som märks.

Snackade även med morsan, ska försöka hinna ut till henne inom snar framtid, denna veckan är totalt fucking fucked, men nästa tisdag borde kanske fungera. Aaaaw, det märker vi.

Kan klockan gå mer sakta idag? Eller ja, det har faktiskt gått skitsnabbt, det är bara det att jag satte mig ner. Äta var det! Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar