tisdag 6 januari 2015

Igår

sov jag kanske 4 h som max, var helt sänkt. Trotsa dock allt som hette vett och trötthet, för jag ruttna på att sitta hemma, och drog till hjärtat vid Odenplan, där han för övrigt har sitt kontor. Vi satt och snackade lite allmänt, sedan så drog vi vidare på middag.

Jag tänkte hålla mig helt alkoholfri men lättövertalad som jag är samt så äger jag ingen karaktär när jag är trött, då vart det några öl. Maten slank ner och ölen lika så, sedan börja vi diskutera om brudar/snubbar, trasiga sådana osv. Kom fram till ett och annat intressant.
Vi promenerade igenom ett kyligt Sthlm City & hamnade naturligtvis på A. Träffa lite människor vi kände men höll oss fortfarande i diskussionen, insåg dock rätt snabbt att jag var helt sänkt, hjärtat lika så, så vi bestämde oss för att dra hem.

Väl hemma började projekt färga håret samt matlagning. Sedan poppa Mr in på chatten, han skrev kortfattat om att komma över, och min respons var på en gång, fuck yeah! Läste i princip inte ens igenom resterande konversationer, för jag ville bara ha dit honom på stört!

Anyway, han kom över, och han bestraffa mig Hårt i natt, så pass att jag faktiskt har ont i vissa regioner, but i fucking love the pain he gives me *flin*

Så i alla fall, idag vaknade jag skittidigt enligt mina mott. Skulle ju iväg och klippa mig. Vart inget avancerat eller så, bara topparna. Drog sedan hem och tvätta.
De senaste timmarna har jag beställt saker från nätet, för jag fick först ett mail om att de saker jag faktiskt beställt inte finns i lager, vart måttligt road! Men det löste sig, och det har blivit en piska, massa hand/fotfängsel, glidmedel, bla bla bla. Så vi får väl se när det dimper ner.

För övrigt så har jag bokat tid med Nelson i Februari, ska fylla i mina knogar, samt börja på benet igen, så man faktiskt kan bli klar med skiten. Det ser jag fram emot.
Har faktiskt haft en ruskigt bra dag, är bara väldigt trött nu :) Nu ska jag ta en sväng ut, för ACN har lagt av och det är en bastu i kuren. Over and out.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar