måndag 12 januari 2015

Sammanfattar helgen.

Så i fredags var jag ut, ruttna, vart aprak, jag ska inte börja dricka klo 19 på kvällarna det är ju för fan frukost för min del! Anyway, jag kom ju hem mitt i natten och drack en panna kaffe för att nyktra till liv, samt flertal liter vatten, jag skulle bara vila ögat, och sedan somna jag som en stock. Väcktes av att Mr fumlade in i lägenheten. Efter lite omständigheter kröp han ner bredvid mig, min säng kändes normal igen. Han hade en genomgång om hans kväll i sig, jag om min.
Hans tankar om att jag kanske inte skulle vart ensam skar i mig, men man säger så jävla mycket fucked upp saker på fyllan, but it kind of hurt. Eller snarare, helt ärligt det kändes och känns.

Efter mycket om och men, så somnade vi i alla fall.
Trodde verkligen att jag skulle vara bakis deluxx lördagen så aprak jag råkade bli i fredags, men ikke! Har nog inte hänt på år!
Anyway, Mr vaknade före mig, och jag låg och sov en timma till innan jag motvilligt rörde på mig. Fick kaffe av min personliga barista, och bara känslan på att inte vara bakis var fan magisk!
Vi skrotade framför tvn tills vi drog oss till Ica, tobaken samt pizzerian och traskade tillbaks till mig. Skulle som sagt handla lite och hämta paket, min piska hade ju kommit *flin*
Me like! Den åkte på testprovning en snabbis här hemma.

Sedan bestämde vi oss för att åka till Täby, ännu ett studiebesök. Handlade lite, chilla med serier, samt knullade skiten ur varandra ett flertal gånger. Fastnade även för en serie "Studio 60 on the sunset strip" Asså heeeelt fantastik!
Sedan lagade vi mat, inget avancerat, köttfärsås och spagetti, het sådan.
Mr byxor gick ju även sönder i skrevet, så jag har ett flertal roliga bilder på näthinnan *ler*
Han lyckades även ta på sig sina fillingar bak och fram, fick mig ett antal goda skratt från karl.

Söndagen kom snabbt, Mr hade en musikdag så försökte verkligen hålla låg profil och inte störa allt för mycket i inspelningarna. Hatar att vara i vägen. Jag försökte plugga, men av någon konstig anledning blir jag bara sömnig av allt skit, så utförde provet en gång, läste igenom taxahandboken 1 gång, men kommer inte ihåg ett piss. Sedan så tappa jag modet och spelade diablo istället.

När grabbarna var klara så åt vi samt kolla på moonshiners. Trevligt. Sedan försvann Joel hem, och vi kollade vidare på serien. Helt fucking fantastisk!
Efter mycket om och men så började kläder försvinna, och jag har nog aldrig blivit ner tacklad i sängen förut, lite som amerikans fotboll. Garva seriöst så jag höll på att gå sönder. Asså det var fan humor på högnivå!
Handfängsel, bröstklämmor och piskan kom fram och fan så bestraffad jag vart, god i love to have sex with him! Ja och umgås med honom så klart.

Jag tror vi var rätt sönderknullade efter helgen i helhet så att vi däcka i morse var nog inte så konstig.
Anyway, Mr´s grannar började renovera rätt tidigt, så jag sov till och från. Vaknade vid 15 eftersom jag haft klockan på ringning, så man inte skulle sova bort hela dagen. Råkade kittla till Mr vilket resulterade i ett åskigt morgonhumör, och det mina vänner gör jag fan aldrig om, visserligen helt oskyldigt från min sida, dock jävligt klantigt och dumt.
Dock så resultera det i spydiga kommentarer, allt är spydigt i mina öron på morgonen by the way, och tar allt superpersonligt, då mitt morgonhumör är som Tjernobyl. Klarar inte riktigt av några avhyvlingar eller kritik, och när Mr tog upp ljudet på telefonen, så vart jag bara ledsen och kände mig som allt var mitt fel. ALLT. Ja, man ska inte snacka med mig innan kaffet.

Anyway, vi hängde lite, drack kaffe och titta på ett avsnitt till av serien sedan började jag styra upp mig själv. Vi åkte iväg till Berga, där har jag fan inte vart på år och dagar, Mr skulle hämta sin farsas bil, så jag följde med. Världens sötaste lilla pälsboll mötte oss i dörren, asså nu saknar jag skruttan som fan. Bilbytet skedde smidigt, vi styrde kursen mot Bromma. Kom hem och börja fixa lite saker, hängde, kaffe och börja tvätta. Mr åkte iväg och jag skulle sätta mig ner och plugga, men som vanligt så vart jag sömnig och jag kom igenom halva, ja jag ska, men inte just nu.
Motivationen noll!

Ja just det, jag skulle ju göra hårförlängning men eftersom jag färgat håret så mycket fick jag faktiskt helt enkelt boka av det, och vänta med det någon månad då håret har återhämtat sig lite. Fuck it, jag orkar inte ens bry mig just nu, blir bara irriterad på den saken.

I morgon ska jag hänga med bästa vännerna och sedan skall vi ut. Vi får se hur kvällen blir, det ska i alla fall bli sjukt, tjocktnice att umgås :) Nu vill jag egentligen bara sova, men ska fan tvätta klart, samt försöka plöja igenom resterande text samt gå igenom kassa/kort systemen. *urk*
Aaaaaw fuck it.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar