torsdag 15 januari 2015

Onsdagen

Vaknade jag upp och började tvätta, samt styra upp mitt hem en aning, sedan gav jag fan i det och promenera mot Ica med Elfving. Jiiiiisessss, en promenad som tar oftast 5 minuter tog fan i mig en halvtimma, det var isbana deluxx. Jajamän, blankt!
Så vi gick runt som två pingviner som hade skitit på sig, men fram kom vi!
Hann handla lite och hämta paket, fick mina hand/fotfängsel och lite annat. Mycket nöjd.

Anyway, vi gick över till mig, och som promenaden till Ica, så tog promenaden uberlångtid hem, Bambi på is.
Elfving började brodera medan jag återgick till pluggandet, och det var jobbigt, som sagt nu är allt marinerat i min hjärna och taxan är nog den sista saken jag tänker på.
Jag pluggade i timmar sedan var jag tvungen att styra upp matlåda för resten av veckan, och mat vart det! Krovstroganoff, Kyckling samt Lax. Mat till ett regemente!


Sedan satt vi och snacka skit, och jag snackade med Mr också, skulle egentligen ha dragit hem till honom, men med all jävla stress och plugg så hade jag fan aldrig hunnit. Hade skitdåligt samvete, för jag ville egentligen inte att han skulle behöva släpa sig hit igen, asså fatta mig rätt, jag var dock glad att han kom hit, men det var ju faktiskt jag som skulle åkt dit!!! Ja menar det ska ju vara rättvist, inte bara han som ska åka hit hela tiden. Dock djävligt tacksam att han orkade.

Elfving lämna mig runt elva, och jag satte mig ner vid datorn och skulle plugga vidare. då har idioterna stängt ner min övningssida!!! Snacka om att jag vart förbannad! WHY!!!!!!
Sedan drutta Mr in, och stackaren fick höra mitt whine. Sedan skulle vi se på film *suck*
Men min fucking playstation har lagt av, så vad mer ska paja, aldrig får man vara glad eller nöjd.

Vi hade på tvn men vi snackade rätt mycket, sedan så övergick vi till fysisk aktivitet.
Darn, om jag inte hade ont i kroppen i går så har jag det idag.
Jag får fan inte nog av honom, i love it when he inflicts pain on me in a good way, and fucks me like there´s no 2morrow, i like it when ur ruff and hard. Oh yeah.

Han kommer garanterat bli min undergång.
Sov skitsopigt, men vaknade dock upp med en kaffekopp framför mig, asså kan man vakna på bättre sätt? Eh, nä!
Jag kravla mig upp, det var kämpigt. Muttra lite innan kaffet hade kickat igång.
ringde min ärade mor, som mår som en påse skridskor. Usch, en av anledningarna till mindre sömn i dag. Jag går och oroar mig hela tiden över människan.
Efter samtalet så ville jag för mitt liv inte att Mr skulle gå, jag hade lätt bäddat ner mig igen och sovit vidare. Dock skulle han iväg och jag styra upp mig för idag ska jag ha prov och gå på charmkurs. YEY ME!
Hoppas, hoppas, hoppas verkligen att jag får godkänt.

Well annars så händer det inte så mycket, jobba, jobba, jobba och sade jag jobba! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH JOBBA!
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar