söndag 18 januari 2015

I Lördags

så vakna jag upp, och jag hade mardrömmar hela morgonen. Jag vart våldtagen en och annan gång, överfallen i mitt hem osv.
Asså, snacka om att jag var helt förstörd när jag vaknade upp. Inte direkt en solstråle, usch, ryser fortfarande.

Har man vart med om antastande eller våldtäkt försök så är sådana drömmar ingen jävla mumma, eller ja, det är det inte i normala fall heller.
Sedan så gick jag här hemma och skrota, snacka lite med Elfving. På tal om saker som pajar, så såg jag även några muttrar/skruvar liggande på toalettgolvet, yes, dom har tydligen lossnat från toaletten så jag ska försöka skruva tillbaks helvetet idag när jag väl vaknar. Hoppas jag har en sådan makapär i verktygslådan. Ja, ja. Ännu en sak liksom.

Skitsamma. Jag tog mig i alla fall på promenaden, det gick ganska bra, bättre i alla fall en i fredags, isbana deluxx.

Jobbet, ja vilken pärs det var! Jiiiiisesss, så mycket fulla människor, och avhyvling efter den andra. Nog för fulla människor men vad är det att kalla en massa fantastiska saker, samt skrika och verkligen inte lyssna när man försöker hjälpa vederbörande.

Nichel och Nicko kom tack och lov förbi, snackade lite skit så jag vart distraherad, sedan kändes inte arbetspasset allt för långt. Jag satte mig ner och spelade sista timmarna. Kom hem nyss, var och handlade lite mat för veckan, så nu klarar jag mig till fredagen.

Måndagen nalkas ikea så idag vore det bra om jag inte sover hela dagen. Annars är det fan bara jobb som gäller, men tack och lov är det vardag i natt som kommer, så slipper sitta still.

Ja jag har nog inte så mycket mer och säga, är leds på prylar, för nu är listan lång över vad som måste inhandlas. Nä ska försöka sova strax, ska bara kolla igenom lite saker. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar