måndag 26 januari 2015

Ibland

Så blir jag fascinerad samt förvånad av människor, mestadels av Elfving och Hjärtat på ett positivt sätt, idag gällde det dock en bekant, fattar inte riktigt va fan människan fick luft ifrån. Som sagt mer negativt.
Vart på djävulskt dåligt humör, vissa människor kan fan påverka en så hårt, sedan att jag har Berta-B. gör ju inte saken bättre, blir sjukt känslig för allt. What ever! Jag kommer nog skriva av mig i natt om inte annat. BAH!

Anyway, verkar bli som att jag får ta emot allt skit i morgon helt själv *suck* men det ska väl gå bra, jag hoppas dock att grabbarna levererar skiten in i lägenheten annars kan det bli strul, men får väl hämta min pirra för säkerhetsskull, om det skiter sig. Får se om Frida kommer över och hjälper mig bygga ihop byrån, det kan ju faktiskt bli riktigt kul. För jag ogillar verkligen att bygga möbler. Med mina aggressioner så lär det vara träflisor kvar av något som skulle likna en byrå.

Hade ju också även planer att dra till Bauhaus i veckan, men det får nog vänta.
Aaaaw well, nu är jag på så dåligt humör så jag orkar inte ens skriva mer.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar