onsdag 14 januari 2015

Igår

Kicka jag upp, fick sova efter mycket om och men. Tacka fan för nightQuill!
Anyway, tog ett bra tag och vakna, sedan så titta jag på klockan och tyckte att jag hade all tid i världen för att plugga innan vi skulle på jobb eventet.
En timma går fruktansvärt fort, så när jag snegla till på klockan var den 18.20 vi skulle ses kvart i!
Snacka om att jag fick bråttom!!!!!

Slängde mig ut ur lägenheten och tack och lov skulle vi bara till Thorildsplan, så vi var där i tid, men Anders lyckades åka fel, så vi vart sena i vilket fall.
Anyway, vi fick käk, helt okej faktiskt.
Efter det så styrde vi oss mot bowlingen, ack för länge sedan! I love it!
Vi spelade två serier sedan så gav vi oss an på bilar, skjutbana och till sist biljard.
Sade jag att ölen flöda ikväll?!

Efter allt spelande och vi var de sista 3 som gick så åkte vi till Ankaret, där tog vi några öl, men jag tappade redan stinget efter första ölen samt så var det karaoke. När det kliver upp en person och kör metallica på blockflöjt ruttna jag, så jag och Elfving kom iväg hem med sista tuben! Bra skit!

Tjoa upp till Elfving och pissa, sedan skulle vi hit på eftersläckare men Elfving banga pga väglaget, smartmove! Jag gick runt hela midivittet och gick nästan ner i spagat, sedan vurpa jag och hamna på knät. Succé! NOT!

Men en super nice kväll med älskade vänner love em!

Well hemma i alla fall, och tack och lov inte lika full som i fredags, men rätt berusad en då *flin*
Nu blir det vatten och resorob! Over and the fuck out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar