tisdag 16 juni 2015

För igår fyllde Mattias år!!!! Hela 45 bast!

Hade en vag bild av att vi snackat om middag i lördags. Så jag hörde av mig till grabbarna när jag kom hem igår morse, fick klartecken om mat.
Så min sömn vart ca 3h, i och med att jag kan knappt sova i den där horsängen *suck*
Anyway, upp hoppade jag och maten hamna i ugnen samt så börja jag baka hallon/blåbärspajen, första tanken var tårta, men det hade jag inte tid med.

Ja, anyway, allt går galant tills jag ska göra locket *suck* Jesse äger ingen brödkavel, varför? Why!? så jag tar vad jag har, en vinflaska och går loss. Allt är kanon, skiten åker in i ugnen och pladask så faller locket som en pannkaka så går det åt helvete, flyter ut, det ser ut som ett välstekt ägg. Den vart så jävulusiskt ful, så jag trodde jag skulle flippa, men den var desto godare. Så den fick mer eller mindre mycket godkänt, kan vart moussen jag gjorde till. Asch anyway, maten och kakan fick tummen upp. Man lär sig om inte annat. Jag ska köpa en jävla kavel. Punkt!

Sedan satt vi och snackade samt så styrde jag upp mig på knappa 30 min insåg liksom hur mycket klockan var, och promenerade. Så igår gick jag väl över 1 ½mil.
Dragit igenom ett grispass av dess like.
Samt så vid halv tre börja tre stycken lokalbor jiddra med mig, dom vräkte ur sig den ena förolämpningen efter den andra, dom var visserligen skithöga, brajrökande saker, jag lyckades styra mig mot stationen och från all passiv rökning samt slippa åka på stryk. Så en bra natt. eeeeh check på den!
Jag har även bokat tid hos snuten för id-kort, tyckte handelsbanken var tok för dyra, inte nog med 500 kr men med bilder på det, landar det på en sköna 700 kr, eh i don`t think so. Snuten, pissbra. + att dom tar fotot på plats, så det kan inte bli sämre än det sista id-kortet där jag ser ut som en förrymd fånge i staterna. Oh, ser fram emot att slakta det kortet.

Annars så snackade jag med morsan, och fan va jag lider med henne, allt detta jojo-blodtryck sliter på kroppen och hon låter som trött så trött. Kan dom bara sätta in medicin eller? och rätt sådan!? Svensk sjukvård i all sin prakt, bah!
Nä nu ska jag fördriva tiden och vänta in morgonpersonalen. Over and the fuck out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar