onsdag 24 juni 2015

Morgonen

var ju mindre lyckad, fittan börja blöda, mensvärken från hell och en stor portion av ilska. Anyway, bästa Elfving pigga upp min tillvaro när hon kom över på nattmeny. Satt allmänt och snacka skit och mumsa i oss mackor. Förövrigt så sympatimensar hon med mig *ler* Mycket bra avslut på en rent överjävlig natt. Elfving studsa vidare till Solna för sin synundersökning, medan jag begav mig mot sängen.
Somnade i ett naffs, men vaknade bryskt upp vid halvtolv slaget av värk samt en dröm om Mr och pappa. Jag kan räkna upp de få gånger på en hand då jag har drömt om pappa,de senaste 10 åren, och det är inte många. Började naturligtvis grina som ett litet barn, för jag saknar ju honom något enormt och jag vet att han hade verkligen älskat XXXX, he had approved som fan. Så är tacksam över den drömmen även om det vart en gråtfest av dess like. Lyckades så småningom somna om, och sov som en stock tills jag hoppade upp i ren skräck när klockan ringde. *urk*
Släpade mig motvilligt upp och gick och hämta paket, tacka fan för apoteket online! När man aldrig är vaken på "vanliga tider" är det en lifesaver!

Sedan har det fan inte hänt så mycket, är uberhungrig deluxx, och är sjuktsugen på jordgubbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar