måndag 22 juni 2015

Idag

har jag skissat hela dagen, och målat. Tappade fan penseln about 5 gånger, sedan insåg jag att jag inte ätit eller druckit någonting på hela natten, dags att äta! Amen!
Det fick bli nudlar, gick snabbt som fan och som sagt hade inte tid! Måste bli klar med dessa två saker jag håller på med, sedan så gick psykadeliska tavlan åt helvete igen. Jag ska bara inte börja på något halvinspirerat. Bah! Men som sagt ibland ska man bara ge sig, hade det vart olja hade jag fått vänta i dagar *suck* nu några timmar. Ja jag saknar tålamod ibland, eeeeh nu ljög jag, jag äger inget! Punkt!

Well, i alla fall, jag skulle ju laga matlåda, jo det tog jag tag i nyss, så lax och en hetpasta med massor och då menar jag massor med chili, ja min mage kommer hata mig! Well nu, snart borde jag nog sova men jag är fan inte trött. Oh dear me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar