torsdag 18 juni 2015

Jag har inga problem med regn

men att behöva vistas i skiten är mindre roande.
Skulle egentligen gå och handla mjölk och hämta ett packet men NEJ, bara Nej!

Anyway, snackade med Elfving i morse, var en aning upprörd över messet jag fick på fejan, och som sagt inte okej. Kände mig som ett stycke kött, och vem i sina sinnesfulla bruk skriver något sådant, ens på fyllan? Osmakligt deluxx. Men ett samtal med Elfving, the best, så lugna jag ner mig.
Idioter finns det gott om.

Anyway, lääääängtar tills jag får min sommarmössa, yes ni läste rätt. Har ju en mössa jag bara älskar men den är dock inte anpassad för Vår/sommaren den är tokvarm även om jag envisas att ha den på mig, speciellt idag :) Men hitta en som är i ett annat svalt material, så den är beställd, och kommer bli favo nr 2, cant wait! Yey!

Nä nu ska jag dricka lite mer kaffe och vakna. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar