fredag 19 juni 2015

*urk*

Så seg, så trött och uttråkad.
Yes, det var min natt, asså nu har sthlmarna dratt på midsommarfirande runt omkring i landet, det är folktomt (nästan) en och annan stackare jag sett som är på väg till kneget, men jiiiiisesss vilken lugn och död natt.
Borde, borde, borde verkligen handla men orken den lyser med sin frånvaro, men seriöst, jag har ingen som helst frukost, och jag vet att jag kommer fan flippa baklänges och morra tills det inte finns någon morgondag om jag inte får mitt kaffe och min frukost.
FAN! Varför har man inte en butler eller hemhjälp när man fan behöver det? Ding, ding, ding DAGEN I-LANDSPROBLEM!

Hade tänkt och vänta med allt tills på söndag, men det går ju inte, hållbart? Eh, nä! Vad ska jag käka under tiden, naglar då eller? FUCK! Omotiverande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar