fredag 12 juni 2015

Ja vet inte vad jag ska säga! Chockad!

Hela dagen har vart sjuktbra fick ju hänga med Mr samt att han lagade mat till mig,  han skjutsade mig till jobbet också :)

Sedan kom jag till jobbet och avlöste en kollega, som jag inte sett på ett bra tag. Hon kläckte ur sig efter att jag hälsat : Heeeej! Men gud va länge sedan! Fan va tjock du har blivit! Du måste gått upp minst 10 kilo! Herregud! Ja, ja jag måste gå nu, lycka till!?
Asså är fortfarande i chock, asså va?! Vem säger en sådan sak? Lycka till med va fan då???? Asså jag vet att jag inte är smalaste i den här världen, men asså vem säger så? Speciellt en brud till en brud, som vet att alla vi kvinnor har komplex för våran jävla vikt oavsett vad. Man säger inte så, eller har jag missat något?!

Asså, jag har fan inga ord. INGA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar