söndag 21 juni 2015

Jag sov i min säng idag

ingen höjdare för min rygg, men jag såg hur solen sippra fram bakom molnen när jag kom hem så det var bara att gilla läget, sovrummet nästa.

Anyway, kickade upp, fick kaffe och frukost. Sedan så kom universums snyggaste, hetaste, roligaste, finaste, mest fantastiska, garanterat mest sexigaste  karl innanför min dörr och gjorde i princip min dag/helg :) Hemleverans av juice också! God that man spoils me! Hade han verkligen inte behövt göra, men jag är dock innerligt tacksam att han gjorde, för jag fick ju träffa honom :) *flin*
Fick en liten stund med bästa Mr innan han skulle vidare hem, vi snackade även lite och han pointa att jag skulle ta med mig skissblocket till jobbet.

Tycker det mest är omständigt att packa ner allt, men tog faktiskt med mitt skit och langa ner allt i väskan. En bra idé, faktiskt, dock så kom jag på varför det inte funkar i praktiken, för direkt jag kom till jobbet så dog inspirationen något så grönjävligt.
Som bortblåst, drog ett streck jag bara, NEJ!
Mycket bra idé, men helt omöjligt att hitta någon lust till skissningen. Får ta det i morgon. Jag har en skitbra idé i skallen måste bara få ner allt på papper.

Anyway, lyckades promenera idag igen, så det går framåt. Tacka fan för ledighet i morgon! Halleluja and AMEN! Då blir det att tvätta det sista, och laga mat samt mååååååååla!  Har fan längtat! Nu jävlar ska hon måla! Tänker fan inte ens engagera mig i städning det får se ut som ett rövhål ett tag till. ORKA!
Nä i morgon ska hon fan göra saker, så det så. Nu ska jag försöka fördriva tiden med att spela. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar