onsdag 10 juni 2015

Planera

är fan inte min starka sida, och när jag väl gör det så ändras dom en då konstant.
Igår måndags var ju en sådan dag, sov minimalt, var i princip dödstrött och kåt så jag höll på att klättra sönder väggarna hemma. Huvudvärk som tack och lov gick över med vila. Men jag fick fan i mig knappt något gjort.
Såg ju så fram emot en kväll med vänner och häng, men det kommer väl fler gånger.

Anyway, lyckades göra matlåda och sedan dog jag i soffan, rörde mig inte mycket ur fläcken tills jag snackade med Mr då vart det fan fart på tanten, eller fart och fart,  han skulle dessutom komma över sent, så jag krafsa ihop alla kläder som låg utspridda överallt och bädda rent sängen. Det var ungefär det jag orkade, för jag vart helt slut och hade dessutom hjärtklappning i 190, man ska inte anstränga sig på så lite sömn. Mådde så jävla illa ett tag så trodde jag skulle spy.
Jag kunde ju dessutom inte gå och lägga mig även om jag hade velat för då hade ju hela dygnsrytmen kukat ur igen. Hatar sådana dagar helt enkelt när allt går emot mig.

Dock så avslutades den på bästa tänkbara sätt :)

Anyway, Mr kom innanför dörren runt 2 ish, and my god! Är det någon som verkligen får mitt blod att rusa i all världens väg, samt får mig så horny/kåt så är det han, oh my god! I want more! Dock så kan jag säga att mina ladyparts is very sore and tender idag *flin* men det är det värt! Halsen är inte alls lika känslig som den brukar, asså nu snackar vi SORE men inte idag, visst det känns men inte fullt lika känslig som jag brukar, så fucking ey! Jag ska helt enkelt inte ha ätit på ett antal timmar innan jag ger mig i kast med att använda käften. Som sagt, jag har gått hela dagen och fått flashbacks av gårdagen *ler* i like, i like it a lot.

Aaaaanyway, *pust* det vart varmt här inne.
Lääängtar till helgen, jag hoppas veckan kommer vara lugn, för tydligen går alla ut skolan denna veckan och jag avskyr studenttider osv. Än så länge, peppar peppar har det vart lugnt men vi får se hur slutet av veckan blir, tacka fan att jag slipper jobba i helgen i alla fall.

Idag ska jag faktiskt försöka komma upp en aning tidigare, för jag måste verkligen dra av mitt hem. det är såååå dammigt. jag satt igår och nös i 190 av allt damm.
Sedan så kan det bara inte se ut som hej kom och hjälp mig i all evighet.
Fan va tiden går snabbt, det är fan i mig midsommar nästa helg! Damn! Nyss var det ju knappt början på maj! Då är min andra fråga vars fan är värmen? Asså den där riktigt varma sommarvärmen? Eller har jag missat den?

För min del så lider jag inte av att det är så här, i like it. Slipper gå runt och svettas som en liten gris, det gör jag redan varenda dag på min PW, tack så mycket, så jag är glad så länge jag slipper. Dock så vill jag faktiskt nakenbada i sommar, vilket inte alls vart av förra året, ruskigt dåligt.  Jag vill hinna med åtminstone en dag i parken, en dag med häng på en uteservering, bada mer än 1 gång, nakenbad, och sedan var det något mer men det kan jag inte minnas just nu. *flin* nu kom jag på en sak till, men det involverar mig och Mr nakna *skratt* naughty. Well vi får se om jag lyckas med något av det. Jag ska i alla fall göra mitt allra bästa för att uppnå dessa mål, jiiisesss snacka om mobbad.
Nä nu ska jag faktiskt göra lite nytta.
Over and out.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar