tisdag 30 juni 2015

Konstig period.

Det är så skumt när människor man slutat umgås med, av en specifik anledning, dålig sådan dessutom, som hör av sig från ingenstans.
Vad fan säger man? Fick ett sådant mess igår, där jag skrev att det finns fan en anledning till varför våran vänskap fallera, och i detta fall går det liksom inte att reparera. Ha ett bra liv!

Jag är inte omöjlig, oftast har man meningsskiljaktigheter, eller börjar bråka över små jävla petitesser som just då är stora, men som man tillslut glömmer bort. Vilket har hänt. Är fan inte perfekt någonstans. Jag är fan långt ifrån det.

Sedan har vi dock människor som förpestar, drar ner dig, suger ut den sista energin du har, utnyttjar dig till max osv. dessa har jag eliminerat, som dominerar ditt liv och vill ställa och styra, det går bort. Radera t o m meddelandet innan jag läst det, blocka vederbörande. I don´t need shit like that.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar