lördag 20 juni 2015

Jahaopp

undra om man ska hämta sina stövlar från morsan, för att promenera längre sträckor i mina skor och detta väder är fan inte någon höjdare ska ni veta! Men pwn vart gjord i alla fall. Och idag vart det knappa 1 mil *suck* en aning besviken på mig själv, men bättre en ingenting, i guess.

Det har vart en sådan konstig dag, har fått samtal från mitt förflutna, och det känns som att någon ännu en gång driver med mig.

Anyway, tog mig iväg och handla, så mjölk check!
Men vilken fantastiskt helg! Njuter av regnet, helt fantastiskt, i love it. Sover som en stock, även om det nu är på soffan, men det får funkar, för i morse så låg jag och vred mig igen i den där förbannade jävla horsängen och fick så fruktansvärt ont i ryggen. Så nej bara nej, Anyway, nu ska jag väl ta mig en kaffe och hoppas på det bästa. Over and out.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar