torsdag 11 juni 2015

Insomnia, jag tackarrrrrr......

Jo men visst, sova straffar sig tydligen, för i morse var jag oförskämt pigg, tog mig till Bauhaus, köpte lite saker, glömde dock listfan, och silikonet, och filter men det är ju inte så att det är jobbigt att ta sig dit. Sedan gick jag till City Gross, och tacka fan för att jag hade skrivit en inköpslista, och faktiskt hade med mig den. Det var dock lite klurigt att gå runt med allt och sedan försöka chatta med hjärtat via mobilen.
Anyway, fick med mig allt för mycket igen, men asch, fuck it, det gick. Gick även förbi Elfving och dumpa av en luktagott sak som jag köpte.

Lyckades väl somna runt halv tolv och vaknade allt för jävla tidigt enligt mina mott, så har väl sovit 4½ h som max.
Lyckades trilla ur sängen och börja tokstäda, samt tvätta,men har återstående tvätt som är högt som ett berg. Började även förbereda maten till på fredag för helt ärligt, jag har inte lust att stå där hela dagen, så check på den. Allt som allt är jag så trött så jag mår illa, och idag var också en dag jag seriöst funderade på att sjuka mig p g a sömnbristen, men fuck den som ger sig.
Är allt för envis, men jag kan säga att jag längtar till att få landa på kudden.

Ser verkligen inte fram emot natten, jag är så medvetslös. God help me! Hungrig är jag också.
Skulle egentligen ha skrivit om någonting annat men jag kan för mitt liv inte minnas vad det var. Jag är för trött min hjärna har checkat ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar