torsdag 11 juni 2015

Hade en låååååångt samtal med

Måns, ja ibland förvånar det mig hur han tänker.
Vi snackade om allt mellan himmel och gjord och sedan så kom vi in på förhållanden osv.
Han sätter fan alltid grillar i huvudet på mig, men den här gången så lyckades han fan inte.

Vi började diskutera vänner av det motsatta könet, och blir så irriterad när han vidhåller att man inte kan vara vänner utan att det har hänt något mellan parterna, för det måste, MÅSTE!!!! ha hänt något!!! Det är bara så! Att jag skulle vara blind så in i helvete om jag inte öppnade mina ögon osv. Ja asså, jag lät honom prata klart sedan lade jag fram mitt. *flin*

För hör och häpna, jag har fan inte legat med mina manliga vänner, flera, samt en utav dom närmaste jag har som jag känt i år och dagar, ja vi har aldrig ens kysst varandra och det skulle liksom aldrig falla mig i, Det hade vart konstigt. Jäääävligt skumt. Så det kunde han gott ha. *suck* blir så trött.

Anyway, sen var det en massa över svartsjuka och skit, och visst jag blir extremt svartsjuk men det är snarare på att dessa människor oavsett kön, får spendera tid med vederbörande. Sedan  ställde jag Måns frågan, om vi skulle säga rent hypotetiskt att du och jag skulle ha ett förhållande, du menar att du skulle förbjuda mig att umgås med mina vänner?
Svaret lät dröja kan jag lova, för det kom inget. Helt tyst.

Det här är fan något som vart uppe på tapeten för mig ett antal gånger, och ja jag kan ibland bli svartsjuk, men det händer sällan, oftast så är det extrema situationer man vart med om.
Jag kan heller inte vara det på någons vänner, oavsett om det är brudar eller något annat, det är bara det där med tiden, jag vill också spendera tid med vederbörande, jag själv umgås ju med så mycket snubbar, så check på den. Nä, don´t think so.

Samtalet avslutades i alla fall rätt snabbt då han inte hade något riktigt konkret att komma med och då jag vägrar låta mig rubbas på mina beliefs och principer.
Så idag fick han en riktigt känga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar