torsdag 18 juni 2015

Tungt

Idag har vart sådan där dag när man bara vill kasta in handduken och åka hem. Yes, kom till jobbet och fick sätta igång med detsamma. No rest for the wicked.
Dagdrömde mig bort medan jag rev av stället, jiiisess vilket pass! Har jag fått jobba!? AMEN! Vill jag ha en dusch! AMEN! Well,well Jag har i alla fall fått i mig mat, och inte vilken mat som helst utan gjord av självaste Mr, and it was so goooood! :)

Funderar på om jag ska försöka dra förbi hjärtat i dagarna och hämta mina snorkquille som han köpte i usa. Det är visserligen inte mer än 9 dagar till madrassjäveln kommer men en då. För jag orkar seriöst inte ligga vaken längre, fick sova hemma hos Mr, för han har världens bästa säng, ja, och han finns där, och den är helt enkelt bra för ryggen. Elfving sade också att det var bara att komma över och sova, men va fan, det går ju inte hoppa runt hos lover och sina polers heller. Ja, ja jag räknar dagar tills den kommer.

Anyway, satt och funderade på hur fan affärerna har öppet över midsommar, skulle behöva handla mjölk och kanske en grädde. Asch fuck it, jag löser det om inte annat på söndag, jag orkar inte bry mig. Midsommar ser ju ut att bli en regnig historia igen, som vanligt med andra ord. Inte för att jag lider, men jag tänker dock på alla som faktiskt ska fira den. Well vi får hoppas att det blir bättre väder framöver.
Nä nu ska jag orka diska samt lyfta min röv för att börja jobba over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar