måndag 8 juni 2015

Oh my LORD!

Vilket grispass! Fuck me and call me Dolly!
Jiiiiisesss, är ta me fan helt slut! Finito! Nu vill jag bara ha en dusch och min säng! Snart, snart! Men att man har fått jobba i natt! Det var dock bättre än den fyllan jag hade i helgen, var så nära på att sjuka mig så ni vet inte! Fan, asså helgarbetet förstör så himla mycket för min del, eftersom jag alltid ser den mörka sidan av det hela, det resulterar ju i sin tur att jag drar mig verkligen för att gå ut och vistas bland folk. Normalt?

Anyway, idag står ledighet på schemat, och jag får middags sällskap av Nico samt Elfving, vi får se om jag kan lura över lilla hjärtat också. Det ska bli sjuktkul, det enda som oroar mig är att jag inte lyft ett finger i lägenheten, så det ser ju ut som ett råtthål. Kläder ligger precis överallt, dammigt som in i helvete och köket ser ut som att någon har slängt in en handgranat, men fan jag kan vara effektiv om jag lägger den sidan till. Sade redan till Nico och Elfving att dom får ursäkta röran, jag kommer inte orka så mycket, dammsuga och möjligtvis styra upp muggen och köket. Aaaaaw well, vem bryr sig!? Seriöst, det är bara jag som stör mig på saker. OCD på högnivå, och jag märker hur irriterande det är, det liksom kryper i kroppen.

Dock för att vara dammallergiker så dammsuger jag i alla fall varannan dag, för annars blir det jobbigt, inte så att jag inte kan leva med det, men det blir jobbigt och roligare har jag haft i mitt liv.

Planerna för fredagen fallera, men jag förstår mor, hon är inte 100% och då ska man vila.
Jag däremot ser fram emot den för att få vara ledig samt att umgås med mina besties, kärlek! Sedan ska jag få lyssna och se på bra musik så det är ju garanterat fantastiskt. Jag ska få se Mr spela med sitt band, its gona be aaaazom!
Så veckan bjuder till och börja med häng i morgon sedan musik och världens mest hetaste/sexigaste Mr på scen, kan det bli bättre? I´m happy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar