fredag 26 juni 2015

I Torsdags

så drog jag hem till Mr på morgonen, fan va kallt det var! Stod och frös och skaka medan jag stod och vänta på tåget, trodde aldrig det skulle komma något! Anyway, kom innanför dörren och möttes av en uberhet karl i sängen, samt ett par underkläder som jag redan visat i ett inlägg innan *ler* Vart så glad, skratta och han får mig som sagt att må så fantastiskt underbart bra,  han gör mig så lycklig, och naturligtvis så börja jag ju gråta, bra tårar. Happy Tears! Jag låg bara och titta på honom medan han sov, njöt av utsikten, så fantastisk, fenomenal, världens snyggaste karl. Världens, universums finaste människa! Sov några timmar tills Mr kom och väckte mig, snuggle is the shit, bästa sättet att vakna, hans läppar på min hud, hans närhet, hans armar runt omkring min kropp. Damn, ni fattar liksom inte!
Steg upp till en rykande koppkaffe, ja asså han skämmer fan bort mig!
Fick i mig lite frukost och började sakta men säkert vakna. Vi drog oss mot Arninge för att handla, eftersom jag inte hade något hemma, asså ni vet när det bara är ett eko i kylen, ja det behövdes proviantera. Mr påminde mig även om fläkten, så nu äger jag en sådan, som han också montera ihop. Är jag bara världens, världens luckiest woman alive? Hell yeah! Efter handlandet så drog vi hem till mig sedan skulle vi till Zinken, och efter mycket om och men kom vi iväg,  drog ut på tiden, eh för jag kan vara så jävla "tjejig" ibland! Anyway, Zinken, hjärtat, han skulle laga mat åt oss. Singaporiansk mat, laxa. Vi hjälpte till lite, och var väldigt superskeptisk, är alltid negativt inställd på konstig mat *ler* men när det var dags att äta, var det faktiskt helt underbart, ja minus den där svampen, va fan det nu hette, det här med ord.......GAH!
Anyway, vi åt och fick t o m efterrätt, ja ibland undrar jag om hjärtat försöker ta livet av mig, för jag var så mätt! *skratt* Vi satt kvar ett bra tag och snackade skit sedan bestämde vi oss för att dra ut.
Vi tre satte oss i en taxi och susade igenom Sthlmsnatten mot Sveavägen 90. Det var sjuktkul att träffa människor, stod och surra med Frida, Doris osv. Mycket bra kväll, fick skratta en jävla massa. Doris va ju så jävla rolig, - du har blivit så jävla glad! Vars är min bittravän? Fast du gnäller faktiskt fortfarande på fejan, vilket är bra *flin*
Jag tror vi drog någonstans vid stängning och när vi kommer innanför dörren så ställer sig Mr och gör en macka åt mig!
Dagen slutade med att få sova, somna med MR, its just the best ever! Det absolut bästa är att bara få spendera tid med honom. Im sooo happy!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar