tisdag 2 juni 2015

Jag skulle ljuga om jag säger

att jag sovit som en stock och är pigg som en lärka.

Jag vet i alla fall att det är fruktansvärt lätt att såra någon man älskar innerligt men desto svårare att inte göra det.
Oavsett utgång på relationer och saker och ting, så finns det nog ingen jag hyser sådan respekt för (förutom hjärtat men han räknas inte med), beundrar dig osv. Hur fantastisk du faktiskt är, hur underbar du är, om jag skulle kunna någonsin kunna byta plats med dig, så du bara fick veta och förstå hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag faktiskt älskar dig. Ord är så jävla banala ibland.

Jag förstår också att jag betyder något för dig, jag är inte helt tappad i marken.
Du om någon har ju verkligen fått mig att tro och faktiskt visat  att det faktiskt finns kärlek, för jag hade tappat hoppet i princip, och så var det med det.

Jag vet bara att allt känns så jävla fittigt just nu, så oavsett fittigt eller åt helvete så älskar jag dig ditt jävla pulver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar