torsdag 4 juni 2015

I went from

shitty to fucking happiness and a fucking ray of sunshine.

Alla dessa knutor i magen har släppt, från att i princip vart 100% övertygad över att allt skulle fallera som ett korthus, jag är sådan, pessimist, så kom Mr över igår. Jag kan ju säga att jag var livrädd, inte för honom men för att förlora honom, han som betyder så extremt mycket för mig.

Vi snackade, kan ju konstatera att jag är sämst på sånt, helt enkelt inte min starka sida. Tänker dock inte gå in närmare på vad som sades osv, men från att snackat så känner jag mig lättad, glad, FUCKING HAPPY! och framför allt trygg.

Den där ovissheten är som bortblåst, och jag känner att jag kan gladligen peka finger åt den just nu.
Im in a good place and in a happy place.

Damn man lär sig en hel del varenda dag. Jag bara landa, i feel at ease.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar