onsdag 24 december 2014

Ääääääääntligen har jag landat framför datorn.

Denna natt, var fan i mig kämpig! Inte nog med att jag redan hade träningsvärk i min kropp så lyckades jag promenera en massa innan jobbet. När jag väl kommer hit så fick jag dessutom ett arbetspass från helvete, inget mig emot, men nu har jag ruskig träningsvärk!!! Kan knappt röra på mina axlar och armarna känns "sore"

Jag är rätt sämst på att ta komplimanger och som sin högsta kritiker "en själv" så ställer jag extrema krav på mig själv och är nästintill aldrig nöjd, men idag mina vänner kan jag faktiskt skryta med att Korvstoganoffen jag gjorde igår, som jag åt idag, vart fantastiskt! Att den fick ligga ett dygn och gosa till sig, gjorde fan susen! Asså den knulla min mun! Fast Mr´s va fan magisk. Dock jävulusiskt nöjd. :)

Idag kör vi söndagstrafik *suck* så tuben öppnar en timma senare än normalt, så detta vart vips, världens längsta nattpass! Inte nog med massa backflashes från igår, av rep, handfängsel och piska, hårda tag osv. Oj, oj, oj, va min kropp hatar mig idag*flin*

Nä funderar på att se på film, eller rent av gå och terra kollegan, är uttråkad delux! Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar