torsdag 4 december 2014

Japp

Faktum är att jag är hög som ett förbannat HORHUS just nu, och det känns som jag tat sannings serum, och orden bara flödar ut min käft, eller ja det gjorde det nyss, när jag pratade i telefon.

Är som ett förbannat jävla yrväder, känslorna är på topp, och gråten ja den flödar i natt kan jag lova. Stötte på kollegan på plt. och stackaren frågade hur jag mådde, uppskattar stödet, men sade snabbt att inget att bry sig om, mental shut down deluxx. Låt mig bara vara ifred så blir det bra. Heppåre!

Jag är för trött för det här! Seriöst! Jag orkar inte med denna shitstorm varenda förbannade månad!!! Jag har vart på gyn, jag har redan gått igenom allt skit man kan tänka sig för att få detta utrett men trust me! Citodon och leva med det är vad jag har fått som svar. YEY FUCKING ME!
Jag hoppas innerligt att morgondagen har nåt mer konkret att komma med, för jag orkar inte mer. Det är nog med smärta för ett helt liv kan jag lova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar