torsdag 11 december 2014

Jahapp.

När jag väl orka trilla ur sängen så passa jag på att städa råtthålet till hemmet, som sagt fick ju sova knappt alls. Glömde totalt stänga av ljudet på luren, och det resulterade i att jag vaknade ett flertal gånger. Kunde jag somna om?! Eh nä! Jag fattar inte att jobbet inte har koll på om jag jobbar natt eller morgon! Jag blir seriöst lack! 

Anyway, Styrde upp hemmet, lagade t o m mat, men som vanligt så lyser matlusten med sin frånvaro. 
Nu slipper jag i alla fall tänka på att behöva röja i helgen. 
Det var något jag skulle berätta, men asså min tankeverksamhet verkar ju gå på sparlåga så jag får väl återkomma om saken. Aaaaah well......

Story of my life. 

Hittade som sagt en födelsedagspresent, men nu känns den så himla B. Aaaah well, allt känns fan B just nu, som sagt jag vill bara hem och sova. SÖÖÖÖÖÖÖMN!!!!! 

Asch nu får det va nog med skitsnack. Over and out.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar