onsdag 10 december 2014

Onsdag.

Yes, nu har jag äntligen fått i mig mat, tabletter och litervis med vatten, måååår så mycket bättre.
Det slog mig att jag inte druckit någonting på hela natten, bra Jesse!

Anyway, orkade släpa mig på promenad också innan jobbet, 1.5 mil BOOOOM!
Skulle egentligen ha fikat med Elfving men det vart för sent, sedan så är jag ledig i helgen då får vi fika.
Funderar fortfarande på vad man ska sysselsätta sig med i helgen, Lugnt? Utgång? Bastu? Bla bla bla, men helt ärligt så blir det som det blir.

Sedan har jag faktiskt vart ruskigt produktiv den sista timman, jag har hunnit fixa present. Fixat in de flesta räkningar. Hunnit göra provet för jobbet, och hade något litet fel men jag ska fan äga på skiten.

Nu ska jag orka skriva en inköpslista, för det enda som finns i min kyl just nu är en halvliter mjölk och 2 potatisar, fucking aaaazom, det kommer man långt med!
Sedan funderar jag på att baka muffins eller nåt annat, men vi får se. Hmmmm..... något borde man ju kunna hitta på.
En natt till! EN NATT, till frihet! YEY!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar